Thursday, September 15, 2011

-Farewell Party-




今天
是我在consolsys 的最后第二天
公司为我们搞了一个farewell party
哈哈
还蛮感动的
虽然只是一个小小的派对
没有山珍海味
可是全公司的人围在一起
那种感觉真的很温馨
在派对进行时
我们被要求一个一个说感谢词
本来已经准备好的词
被人家叫一下
竟然全部都忘记了 @.@
我也忘记说了什么
应该是说了一大堆有的没的
而且还口吃
我亲爱的team mates
竟然没良心到在后面不停的笑我

虽然只是短短的一个小时多的派对
可是真的很感谢
也很感动
和team mates吃吃说说笑笑
心里却有种复杂的心情
应该是大家相处太久了
真的很不舍得分离
对我而言
分离是痛苦的

明天是我intern的最后一天
也是我在consolsys的最后一天
好好珍惜吧 =)

本来的感谢词:
First of all, i would like to thank my college for giving me a chance to intern in consolsys.
i have being to assigned to join the rhb team.
i willing to thank to all the staff in consolsys especially philip wong and zhan kun because they willing to spent their time to teach me and guide me.
i have learnt a lot of things here. Thankz consolsys =)

No comments:

Post a Comment